Disney Sea Tokyo

 
Det var ett tag sedan nu men jag var på Disney Sea Tokyo med min kompis. Rättare sagt typ en månad sedan då vi åkte den 2 januari! Jag ligger ju alltid efter i mitt bloggande, som ni säkert fattat. Haha! Men här kommer bilderna. Min kompis föräldrar hade fått två gratisbiljetter så hon var jättesnäll och bjöd med mig! :)

Det här är min andra gång på Disney Sea, men första gången jag åker dit med en tjejkompis.
 
 
Det var riktigt bra väder så naturligtvis var köerna rätt långa. Men vi använde den tiden till att prata om lite allt möjligt. Vi brukar gå till skolgymmet och plugga tillsammans så vi spenderar rätt mycket tid med varandra flera gånger i veckan, men pratar inte så mycket om saker som inte rör skolan annars, så det var kul att lära känna varandra lite mer.
 
 
Mitt faviotsälle på Disney Sea är Sjöjungfru-området. Det är så färgglatt och fint.
 
 
Ett kul fakta är att Disney Land och Sea är båda byggda så att man inte ska kunna se världen utanför parken vart men än är för att inte förstöra illusionen.
 
 
Belysningen på kvällen var jättefin så det så det blev mycket bilder på det!
 
 
Tack för att ni tittar in som vanligt så ses vi snart igen! Min syster och hennes kompis är i Japan just nu så kommer att uppdatera om det så snart som möjligt!
 
Hej då, vi ses, adjööö farväääl! :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig

E-post (publiceras ej)

Blogg

Kommentar