testar en koreansk bun maker

 
Första delen av min lilla mini-serie på tre delar, där jag testar lite unika och intressanta produkter från yesstyle.com. I den här videon så testar jag ett litet verktyg man använder för att göra en snygg knut i håret. Den var förvånansvärt enkel att använda! Och snyggt blev det också. Det blev lite ojämnt men provade att göra om knuten en gång efter videon och då blev det bättre! Bara man har rätt teknik så! I framtiden om jag vill ha en liten söt bulle, så kommer jag garanterat att använda den här istället för att krångla med hårsnoddar och hårnålar som ändå bara ramlar ur efter en timme haha.

Det kommer bli så kul att följa ditt liv i Japan nu :D Saknar själv landet så oerhört mycket..

Svar: hihi :) Du får väl komma hit på en resa eller nåt nån gång!! :D
Josefin

2016-03-18 // 19:18:02

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig

E-post (publiceras ej)

Blogg

Kommentar