Födelsedag ☆ Redan 22?!

 
Jag fyller 22 år idag. Fast i Sverige så kanske jag ser ut som 19 och i Japan kanske jag ser ut som 26, men 22 är jag nu! Mina kompisar fixade en överraskningsfest och jag som tänkte att ingen kanske skulle komma ihåg att det är min födelsedag så var såklart jätteglad! ♡
 
 
De hade fixat tårta och allt och smällare med konfetti i och Kawashima-san hade en t-shirt på sig där man kan tro att det står "Omedetou", alltså grattis men det står "Odemetou" vilket inte betyder något alls! hehe
 
 
Jag fick även en massa fina presenter!! Bland annat ett portätt av en tjej som håller på att bli manga-ka och en bok av Akki, som hon själv givit ut nyligen! Fick blommor och handkräm och så av Sarasa-san! Jätteglad! Kunde inte önskat en bättre födelsedag! :D
 
Tack!!

» Ninni

Åh viken underbar födelsedag det låter som! :)

"i Sverige så kanske jag ser ut som 19 och i Japan kanske jag ser ut som 26" hahah. när jag första gången var på Narita flygplatsen med min kompis (hon är bara några år äldre än mig) visste jag inte vart vi skulle gå medan min kompis gick med raska steg fram medan jag såg förvirrad ut. En kvinna som jobbar där sa "Follow your mother" till mig haha blev lite paff

Svar: Förlåt!! Glömde svara!! Tur att jag inte är den enda med att inte se ut som sin ålder 😅 men om det där hade hänt mig så hade jag nog också blivit rätt paff haha
Josefin

2016-03-31 // 22:34:08

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig

E-post (publiceras ej)

Blogg

Kommentar