Hämta visum!

Den 2 mars så ska jag iväg och hämta upp mitt visum! Så det blir mitt sista besök i Stockholm på säkert flera år. Borås ligger ju så himla långt i från huvudstaden, så om jag besöker Sverige under min tid på universitet, så kommer jag nog inte hinna åka dit då. Ska se till att köpa med mig så mycket souvenirer som möjligt att ta med mig till Japan, för jag vill gärna ge "svenska" presenter till mina vänner!
 
Det har väl hänt lite smågrejer sedan mitt senaste inlägg som har gjort att hela min boendesituation i Japan bara känns jobbig just nu. Det känns inte ens kul att åka hem till huset som det är just nu. Det är inte bara en grej, utan en kombination av lite olika grejer. Jag vill inte gå in på det, men jag ville ändå bara nämna det. Just nu så försöker jag att se fram emot allt det nya roliga som jag kommer att få uppleva. Men jag önskar bara att jag kunde slippa mycket av ångesten som allt som händer just nu framkallar. Jag vill bara kunna komma hem utan att känna ångest över nästa troll som kommer att hoppa fram bakom vilket hörn som helst. Just när man tror att det inte kan bli värre så blir det såklart det! Jag tror nog alla varit med om det någon gång. Haha.

Åh, negativiteten! Jag ska se fram emot saker nu! Stockholm, och om 15 dagar JAPAN!!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig

E-post (publiceras ej)

Blogg

Kommentar