Long time no see!

 
 
Sedan vi sågs senast har jag lyckats tappa min nyinskaffade iPhone i toaletten, gått på party och åkt rutchkana!
 
Vi hade en så kallad välkomstfest i huset i veckan som vi har kanske två gånger om året så att både nyinflyttade och de som bor där sedan innan ska kunna lära känna alla. Eftersom Basma fyller år dagen därpå så höll vi ett överraskningsparty för henne! Men inte vilket sådant som helst. Dagen efter Basma så fyller en annan kille år så vi tänkte att vi skulle lura henne att vi glömt hennes födelsedag genom att överraska honom i förväg! Efter hans överraskning och plåtning så körde vi igång med överraskningsparty #2! Haha.
 
 
Igår så gick jag och Basma även på en nattpromenad! Vi gick ganska långt och hittade en lekplats som vi stannade och lekte lite på. Vi besökte också två olika konbinis inom loppet av säkert mindre än 30 minuter. Japp japp.
 
Häromdagen lyckades jag även tappa min nya iPhone 6s i toaletten (hade den i bakfickan!!!) Den klarade sig nästan helt men volymknappen som man höjer volymen med är funkar bara lite då och då och volymen höjer sig självt från ingenstans så ska ta den till Apple shoppen och få det fixat när jag fått mitt CSN. Som tur valde jag försäkrning i mitt abonnemang... trodde bara inte jag skulle behöva använda den!! 
 
Jag vet att jag inte uppdaterat på ett tag, ber om ursäkt för detta! Har även inte kunnat göra några YouTube videor. Solen går ner så tidigt så när jag slutat skolan har solen redan gått ner och har inget bra ljus att filma i... vi får se hur jag löser detta! Kanske om jag designerar en dag till att filma under helgen eller nåt! Vi får väl se men på nåt sätt så ska det väl lösa sig!
 
Hejhej!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig

E-post (publiceras ej)

Blogg

Kommentar