Hur du lär dig japanska på egen hand ☆ VIDEO

 

Tjenare, allesammans!
Jag har nu gjort en video där jag delar med mig mina bästa tips om hur man lär sig japanska på egen hand!

Om du är intresserad av att lära dig japanska "på riktigt" och om du vill kunna förstå och prata med människor, behöver du studera ofta, regelbundet och långsiktigt! Jag vill verkligen fokusera på detta på min blogg och min kanal (i japanska-kategorin), att hjälpa och inspirera andra ta initiativet själva, att börja lära sig språket på riktigt, istället för att lära sig några fraser och sedan ge upp.

Jag vet många som verkligen vill men ger upp för att de känner sig överväldigade eller att de känner att de kanske aldrig kommer komma till den nivå de strävar efter, men då hoppas jag att de i alla fall kan få lite inspiration och hjälp från mina inlägg och videos! För vem som helst kan, bara min vill! Jag lovar!

Förutom tips om japanska så kommer jag även snart att uppdatera er hur det går med mitt sökande till skolor och sånt! Just nu känns det fortfarande väldigt osäkert hur det kommer gå med allt egentligen, men vi får väl se! Hur det än går så vill jag dela det med er!
 
Tack, arigatou, mina fina läsare.
じゃねー!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig

E-post (publiceras ej)

Blogg

Kommentar