Trevlig fika med trevlig tjej!

 
Idag började allt gå så snett som det bara kunde... Eller ja, det började redan i går. Jag och Elvira som driver bloggen yolojapan hade bestämt att vi skulle träffas, bland annat för att hon skulle ge mig lite info om intervjun jag har i övermorgon för restaurang Stockholm och bara för att, liksom. Jag hade inte fått schemat för veckan än, så var tvungen att fråga om det igårkväll. Fick reda på att jag skulle jobba från 14.15 till 17.00. Så planerade utefter det. Klockan ett så får jag ett mejl från jobbet, de hade tydligen bestämt, en timme innan jag skulle börja att jag inte behövde komma idag i alla fall(?!) Så allt blev jättekrångligt, hehe, men tillslut så fixade det sig och vi kunde träffas ändå!
 
Elvira var verkligen världens trevligaste tjej, och vi hade mer gemensamt än vad jag kunde förväntat mig! Jag känner mig säkrare inför intervjun och jobbet med, om jag nu får det! Hade det verkligen jättetrevligt och hoppas vi kan träffas någon (snart) igen!
 
Dessutom var det så himla skönt på något sätt att kunna kommunicera så fritt på sitt eget språk, vilket jag inte gjort på länge!
 
 
Och japp, jag hade samma tröja på mig två dagar i rad....


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig

E-post (publiceras ej)

Blogg

Kommentar