Switch Girl!! スイッチガール!!

 
Switch Girl!!. Nika framstår som den perfekta, moderiktiga tjejen i klassen, men alltihop är egentligen bara en akt. När hon kommer hem slår hon av sin låtsaspersonlighet som om det vore en ljusknapp, och blir sitt verkliga jag. En ny kille, till synes nördig och inte väldigt uppmärksammande, börjar i klassen, men egentligen gömmer han sig bakom ett par fula glasögon, för att slippa den uppmärksamhet hans utséende orsakar honom.
 
 
Jag gillar den här serien, för jag tror den beskriver oss alla... lite grann i alla fall, fast kanske inte lika överdrivet. Jag tror vi alla har en av- och påknapp.. och sen finns det de få personer som vi faktiskt kan vara runt när vi är i av-läget, utan att skämmas alls.
 
Även om det här sannerligen är en serie med många överspelade och överdramatiska scener, men det är liksom det som är poängen med det hela, det är just det som gör den så rolig, inte en tråkig sekund!
Det är också en serie med gullig romans, där vi faktiskt får följa kärleksparet när de väl blivit ihop, och något som många japanska draman lackar; "riktiga" kyssar :D
 
Ett drama då du bara känner för att skratta!

» Hanna

Åh den skulle jag vilja se! Var hittar man den? :)

Svar: Va kul att du vill se den! Om du googlar på "switch girl gooddrama" så kan du se den med engelsk text på en sida som heter gooddrama.net, det är en streaming sida, så du behöver inte ladda ner den eller nåt. :)
Josefin

2015-01-09 // 18:43:45
» Hanna

Grymt! Den verkar jättehärlig :')

2015-01-09 // 19:03:09

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig

E-post (publiceras ej)

Blogg

Kommentar