Helg mitt i veckan!

 
Igår var det en helgdag i Japan så jag var ledig, såklart! Jag och en kompis från mitt share house hade planerat att gå ut och göra något nån dag, så det fick bli igår! Vi åkte till Omotesandou och Harajuku och kollade runt bara.
 
Jag är en sån där person som bara inte passar i glasögon. Jag tror jag provat var enda modell som finns. Antingen ser jag ut som en gammal tant eller så ser jag bara ful ut. Jag tycker att "nördglasögon" är himla snygga, fast jag är inte så himla snygg i dem.
Tyvärr. ꒰๑ ᷄ω ᷅꒱
 
Vi gick blandannat till en sån där Food Court där det finns flera olika restauranger. Det visade sig att de hade sånna där stora bollar som är ungefär som takoyaki fast mycket större och med andra ingredienser. Jag trodde bara de fanns i Ikebukuro. Älskar de med Kimchi Cheese!
 
 
En annan kompis i huset hade hyrt en bil för dagen så efter kvällsmaten ville alla ha glass, så vi åkte en sväng till en konbini. Jag har inte åkt bil på så himla länge och det är något jag verkligen gillar. Jag kanske är lite skum men jag gillar att åka bil, specillet på kvällen när det är mörkt och så. Jag vet inte varför, det är bara himla mysigt, och jättekul om man åker med sina kompisar!
 
Eftersom det var helg igår så är veckorytmen i min hjärna helt omvänd. Trodde det var Tisdag idag, så kom till skolan jättetidigt för har en lektion på morgonen på tisdagar. Gick och satte mig i klassrummet och ingen kom. Sen insåg jag att det var onsdag. Börjar värsta sent på onsdagar.... ꒰ *๑•ૅʖ̫•́๑꒱


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig

E-post (publiceras ej)

Blogg

Kommentar