Shinyuri Marché しんゆりマルシェ

 
Idag så hade vi vårt 30 minutersuppträdande på Shinyuri Marché. Det gick faktiskt mycket bättre än vad jag trodde, jag glömde inte nägra danssteg för en gångs skull och jag tycker vi allihop gjorde riktigt bra ifrån oss idag!
 
 
 Vi hade två uppträdanden. Först på en stor lastbilsscen. Konstigt nog var jag inte alls nervös. Hehe. Först så började showen med komedinummer och i slutet så dansade vi till tre olika låtar, en av dem var Michael Jackson's Thriller, lite Halloween-tema, för är ju snart Halloween!

 
 I slutet så ställde vi upp oss på rad och visade alla vad vi hade skrivit på våra skjortor!

Om nån undrar vad Shin-Yuri Marché är förresten, så är det som en jättestor marknad i Shin-yurigaoka, med olika stånd och uppträdanden och sånt. Mycket mat! :D
 
 
 Nästa uppträdande var på en jätteliten scen. Först trodde vi att vi inte skulle kunna göra dansen, men det gick bra ändå.
 
Intressant dag! Är helt slutkörd nu, men det var verkligen hur kul som helst! Som avslut slänger jag in en (rätt lång) video, av nästan hela föreställningen! Om man inte fattar japanska vet jag inte hur kul det är o kolla på den, men dansdelen börjar runt 17:30, den kan ni ju alltid kolla på om ni vill!:)
 


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig

E-post (publiceras ej)

Blogg

Kommentar