Vill skapa!

 
Helgen som gick var en tredagarshelg, för måndagen var en japansk högtid. Egentligen ville jag ge mig ut på stan, rita, sätta ihop videos och allt sånt där som jag gillar att göra mest, men det fick vänta. Och får nog vänta lite till ändå. Hela helgen gick åt till de sista uppsatserna innan jul och en presentation som jag höll idag om säkerhetsproblem i Sydkorea. Alla klasser som jag valde i år är verkligen sjukt tråkiga och tidskrävande så jag har inte haft mycket tid för kreativitet och skapande ... nästa termin blir nog inge bättre, MEN snart är det jullov!
 
Tänkte sätta upp lite mål för jullovet, får mer press på mig att faktiskt göra det jag tänkt om jag liksom publicerar det på internet, där folk kan se;
 
1. Jag vill filma, sätta ihop och lägga upp minst en video på YouTube.
2. Jag ska försöka blogga varje dag.
3. Jag vill börja skriva rekommendationer om japanska draman, har sett så himla många så vill dela med mig!
4. Göra om på bloggen
5. Ta mig ut, även om jag måste strosa omkring ensam, som förr... ända skillnaden är att jag har en mobil nu, som om jag tappar bort mig är jag inte helt körd.
 
Och sen så vill jag bara göra det jag känner för utan att känna att det är något annat som trycker på i bakgrunden. Något annat som jag egentligen borde göra liksom. Vad jag än nu hittar på så kommer ni nog att få läsa om det i alla fall!  ☆


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig

E-post (publiceras ej)

Blogg

Kommentar