Fiskeutflykt i Shizuoka

 
Jag har varit väligt dålig på att uppdatera bloggen som ni kanske har märkt men har nu fixat alla inlägg för utflykter och sånt som jag gjort fram tills nutid! Denna fiskeutflykten jag åkte på är nu för cirka tre veckor sedan!!
 
Så i alla fall, vi åkte en grupp med bil, tidigt på morgonen från Kanagawa, ända till Shizuoka för att ha en fiskedag!
 
 
 Vi fiskade från ungefär förmiddag ända tills klockan åtta på kvällen. Själv lyckades jag inte fånga mer än en fisk, men jag tror att vi sammanlagt fick ungefär tio stycken!
 
Det var riktigt vackert vid havet och det var ett jättelitet samhälle vi åkte till så passade även på att gå på en liten upptäcktsfärd. Och för att vara ärlig så tröttnade jag på fisket rätt så snabbt!!
 
Har även filmat en vlogg under dagen som en del av er kanske redan sett på YouTube, men slänger in videon i inlägget också, i fall ni skulle vilja se mer från dagen!
 
 
 
 
De följande inläggen kommer att komma upp under veckan!!
Tack och hej!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig

E-post (publiceras ej)

Blogg

Kommentar